513-727-9149

Całe tomy, przepastne powstały na tema ruchu, aktywności fizycznej, czyli wytworzenia energii potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania. Co wpływa na dobre samopoczucie i zdrowie fizyczne?

• stały, systematyczny ruch oprócz chodzenia do pracy,
  • wyjazdy w góry lub nad morze i tak aktywność np. spacery brzegiem morza lub w dolinach a dla bardziej zaawansowanych chodziarzy w najwyższe partie górskich szlaków,
  • jak jesteśmy w środowisku ze zdrowym powietrzem, to warto zainteresować się kompleksem basenowym, poszukać okazji, które towarzyszą przebywaniu na basenie – jeżeli szukamy noclegów blisko basenów to warto zwrócić uwagę na (724) 979-0227,
  • gdy aktywność naszego organizmu jest faktem – zastanów się czy warto suplementować witaminy np. przez długie wyczerpujące biegi, pływanie w basenie itp.

Jeżeli jesteśmy nastawieni na codzienne spacery, to warto wybrać noclegi blisko szlaków, ścieżek i innych miejsc, gdzie możemy spokojnie i bez trudu oddawać się aktywności i odzyskiwać energię ducha i ciała. Ważne jest, aby wtedy mieć w dobrym punkcie nocleg bo wtedy nie tracimy z byt dużo czasu na dotarcie do naszej ‚trasy‚.

bitterbark

O tak są dostępne, np. w Czorsztynie. Czorsztyn jest piękną miejscowością turystyczną, położoną na zachodnim krańcu Pienin, około 26 km od Nowego Targu i kilku minut jazdy samochodem od Szczawnicy.

Okazję na wypoczynek w domku warto planować wcześniej;

• domek zawiera pokoje z łazienkami,
  • do dyspozycji także aneks kuchenny – możliwość przygotowania własnych posiłków
  • 949-444-8435 letniskowe z werandą
  • piękne widoki na jezioro czorsztyńskie.

neuronophagy

Domek w górach w którym doświadczysz ciszy, świeżego powietrza oraz pięknych widoków a to niewątpliwie wpłynie na prawdziwy wypoczynek.

DODATKOWE   ATRAKCJE

• sauna japońska; ogniska; grille; warsztaty wyrobu biżuterii ze szklanych koralików
  • rowery-możliwość wypożyczenia w cenie pobytu (rowery dla naszych gości są gratis)
  • rodzinne wyprawy po lasach i łąkach z wykrywaczem metali
  • domek za oknem góry pokojami,
  • łazienka, własna kuchnia z wyposażeniem,
  • zadaszona weranda – gdzie można przysiąść i wypić ciepłą herbatę i podziwiać jak góry układają się do snu,
  • miejsce parkingowe dla dwóch samochodów przy domku,
  • wspólny plac zabaw dla dzieci,
  • możliwość wykupienia wyżywienia – jadalnia do wszystkich Gości,
  • kolacja w wielu wariantach lub ognisko/grill,
  • kociołek warzywny, mięsny przyrządzany na ognisku.

Domek

Pojawiły się fajne domki w Murzasichlu dla 6-osób, są całoroczne, przestronne tzw. SZAŁASY. Każdy domek posiada instalację centralnego ogrzewania, aneks kuchenny i łazienkę. Również Zakopane to doskonała baza wypadowa na narty, jak również na piesze wycieczki w Tatry. Domek Pod Skocznią stanowi spokojne i malownicze miejsce do wypoczynku.

404-975-6606

Murzasichle domek w górach,

miejscowość Murzasichle położone jest wysokości ok 950m npm. między drogami wiodącymi z Zakopanego do Morskiego Oka oraz z Poronina do Bukowiny Tatrzańskiej. To tu widać jak na dłoni panorama Tatr od lewej Murania poprzez Hawrań, Lodowy, Koszystą, Buczynowe Turnie, Granaty, Kozi Wierch aż do Giewontu. Jest to miejscowość wypoczynkowa zapewniająca turystom atrakcje o każdej porze roku. Położenie Murzasichle sprawia, że jest daleko od hałaśliwych ulic to cicha spokojna okolica.

Dobre miejsce na spędzenie Święta Bożego Narodzenia i Wielkanocne w pięknej miejscowości Murzasichle. Drogi Kliencie jeżeli zależy Ci na wygodnych pokojach, smacznym i zdrowym żywieniu. Zdrowy, miły i niedrogi wypoczynek. Domek w górach – jeśli szukasz wolnego miejsca w domku to zasada jest taka, im wcześniej rezerwujesz tym lepiej.

Domek w Pieninach z pięknym widokiem

Oferty domków często są aktualne przez cały rok!

Pieniny a w nich dokładnie Czorsztyn to przepiękna malownicza miejscowość turystyczna, położoną na zachodnim krańcu Pienin, około 25 km od Nowego Targu.

Wypoczynek w domkach letniskowych jest dobrym wyborem na czas wolny ze wspólną werandą.

Standardowo domek wyposażony jest w sypialnię do 4 osób, łazienkę i kuchnię.

Inne domki letniskowe wyposażone są w sypialnie 6 osobowe (2 pokoje po 3 osoby), łazienkę i kuchnię.

Z domków letniskowych rozciąga się dibranchious na Zalew Czorsztyński, Zamek w Niedzicy, pasmo Pienin i panoramę Tatr.

Na terenie Czorsztyna znajduje się mała gastronomia (jadłodajnia i bary), w których można smakować regionalnych potraw.

Fajne atrakcje turystyczne regionu Pienin:

• 350m Zamek w Czorsztynie,
  • 750m jezioro oraz wypożyczalnia sprzętu pływającego,
  •  3,2km Ośrodek Narciarsko-Rekreacyjny „Czorsztyn-Ski” w Kluszkowcach z 4 wyciągami i zapleczem,
  •  3,4km Ośrodek Narciarsko-Rekreacyjny „Czorsztyn-Ski” w Kluszkowcach z całoroczną zjeżdżalnią,
  • 8,3km spływ Pienińskim Przełomem Dunajca,
  •  12,5km zamek w Niedzicy,
  •  12,5km zapora na Dunajcu w Niedzicy (możliwość zwiedzania elektrowni wodnej),
  •  9713713708i Gorcach i wspaniałe tereny do wycieczek pieszych i rowerowych,
  • 13km przejście graniczne za Słowację.domek

Krywań – piękna góra czysta energia

Krywań jest piękną górą, leżącą po słowackiej stronie tatr. Jest dość wymagającą górą.

Gdy oglądamy Krywań np. ze szczytów po polskiej stronie to nasuwa się myśl – majestat i piękno.

W wakacje było wiele dni o dobrej widoczności, która dawała nam możliwość oglądania, podziwiania góry.

Warto się na nią wybrać, z niej też rozciąga się piękny widok!

Zgromadź dobry sprzęt na wyjazd i wyruszaj na szlak.

Na początku wędrówki górskie pozbywają nas energii. Ale wzmacniamy kondycję i w późniejszym czasie np. za miesiąc możemy więcej energii zmagazynować na inne wypady górskie.

Zendic

doliny tatrzańskie energia gór

Doliny Tatrzańskie – Gdzie najlepiej mieć noclegi, gdy się chce wędrować po dolinach;

• dla części polskiej – to proponujemy noclegi w obiektach w Chochołowie lub Kościelisku dla zachodnich Tatr. Dla części Tatr Wysokich Bukowinę Tatrzańską, Murzasichle, Jurgów.
  • dla słowackiej części Tatr – Strebskie Pleso lub miejscowości od Tatrzańskiej Łomnicy do Starego Smokowca.

Bez wątpienia doliny naszych sąsiadów są dłuższe i jest ich więcej. Bardzo ładną doliną jest dolina;

• Dolina Białej Wody, Dolina Koprowa, Cicha Dolina.

Wiele miejsc i dolin, które zaskakują swoim pięknem w różnych porach roku pozwala nam wracać i się zachwycać na nowo pięknem gór i dolin,

Wynajęte pokoje muszą być zlokalizowane w zależności od tego jakie mamy plany i cele wędrówek po górskich szlakach, do tego dochodzi koszt jedzenia i ewentualnego transportu. Dlaczego tak ważne jest miejsce noclegów?

Ponieważ, dobra lokalizacja pozwala szybko dotrzeć na wybrany szlak, czyli nie tracimy czasu na dojazdy itp.

Jeżeli charakter wyjazdu i energia wędrowania jest mniejsze to wybór noclegu jest już większy. Do tego gdy chcemy więcej chodzić na baseny lub tylko typowe punkty najbardziej znane to śpijmy gdzie tylko znajdziemy korzystną dla nas ofertę.

Wiele składowych wpływa dodatkowo na nasze bezpieczeństwo oraz aby spacery po górach były jak najbardziej udane.

Uwaga! Nie można bagatelizować gór i bezwzględnie należy mieć dobre buty do wędrówek i prowiant. W historii było wiele przypadków złamań na śliskich kamieniach.

Ciekawa wyprawa w góry

Było to ciekawe doświadczenie wyjazdu w Tatry, gdyż jak wiele osób lubię chodzić po górach, lubię szlaki – tam gdy nie ma tłumów turystów, tam jest dobra energia, dobry duch górskich wędrówek.

Wykupiłem noclegi w Zakopanem, żeby mieć bliżej do Kościeliska jak i Morskiego Oka i oczywiście o bardzo reklamowanych basenach w Bukowinie Tatrzańskiej. Kiedy rano po przespanej pierwszej noc w nowym pokoju, wstaliśmy dość sprawnie.

Zjedliśmy dobre śniadanie – aha – u Gospodarzy wykupiliśmy tylko obiadokolację – zamierzaliśmy dużo chodzić po górach przez tych kilka dni. Ale wracając, po zjedzeniu dobrego śniadanka, szybkie pakowanie plecaków i do busików w kierunku Kościeliska.

Samej jazdy to ok 20min i jesteśmy w Kirach (następnym razem to weźmiemy noclegi w Kościelisku) to będziemy mieli godzinkę do przodu.

Po kupieniu biletów wstępu prawie biegiem na Czerwone Wierch!

Pogodę mieliśmy piękną i trasę wolną od wielu turystów, ponieważ był to czerwiec więc mijaliśmy do rozwidlenia szlaków wiele wycieczek szkolnych – zielone szkoły!

Dzisiaj napisze w skrócie co było dalej;

• weszliśmy na Ciemniak,
  • potem do Tomanowej,
  • następnie do schroniska na Ornaku (najedliśmy się tak, że jak wrócimy na nocleg to już chyba nic nie wcisnę)
  • Alinka chciała jeszcze zobaczyć Smreczyński Staw – piękne miejsce.

Powrót do Zakopanego odbył się bez większych problemów. Cała wyprawa zajęła nam cały dzień – było cudownie.

Po kolejnym posiłku tym razem przygotowanym przez Gospodynię – zamiast schudnąć w górach to przytyłam.

Około 23 poszliśmy spać po krótkiej naradzie co robimy następnego dnia.

Padły dwa słowa WROTA CHAŁBIŃSKIEGO

opowiem jak cali wrócimy…

Kiedy się ruszamy …

Kiedy się ruszamy, prowadzimy aktywny styl życia dotleniamy mózg, poprawiamy krążenie. To sprawia, że nasza praca jest bardziej efektywna.

Bardzo dobrym pomysłem na aktywny dzień jest przejść się brzegiem morza z kijkami ok 8 do 10km i kiedy wrócimy do pokoju należy dać odpocząć nogom. Kładziemy wysoko nogi tak, aby krew mogła odpłynąć z powrotem do mózgu.

Dobre szlaki nad morzem mają na półwyspie helskim oraz koło Karwi.